Як вчитель
світової літератури для підвищення кваліфікаційного рівня беру активну участь у
методичній роботі комісії гуманітарних дисциплін і використовую такі форми
роботи: колективні, індивідуальні, конкурсні.
Колективні: педагогічні
діалоги «Формування мотивації учнів до навчання та самостійності», «Інноваційна
спрямованість педагогічної діяльності», «Творчість вчителя як важлива
характеристика педагогічної праці»; семінари «Раціональне використання
презентацій як елемент пізнавальної активності ліцеїстів», «Інтеграція
гуманітарних і математичних знань як передумова якісної роботи», «Ділова гра як
універсальний метод навчання», «Інноваційна діяльність в освіті»; круглі столи
«Шляхи подолання неуспішності учнів», «Вчитель і учень: педагогічна співпраця».
Індивідуальні: творчі
звіти; взаємовідвідування уроків; індивідуальні консультації; випуск бюлетнів
«Проектні технології на уроках літератури» , «Використання
інформаційно-комунікаційних технологій на уроках світової літератури».
Конкурсні: участь у конкурсах різного рівня: «Панорама відкритих уроків із світової літератури 2010», «Панорама відкритих уроків із світової літератури 2011», «Вчитель-новатор»; мої розробки уроків були надруковані в журналі «Зарубіжна література» в рамках даного конкурсу по творчості М.Гоголя та А.Чехова; участь у конкурсі «Портфоліо МК гуманітарних дисциплін», за підсумками конкурсу нагороджена дипломом.