ПРОЕКТНА РОБОТА

Головне завдання вчителя – формувати в учня здатність до співпраці, мобільність, комунікативність, вміння робити власний вибір та ставити особисті цілі, вміння здобувати знання й оперувати ними.
Основне місце серед освітніх технологій, які впроваджуються в світовій і вітчизняній педагогічній практиці займає метод проектів.
В основу методу проектів покладена ідея спрямованості навчально-пізнавальної діяльності школярів на результат, який досягається під час розв’язання тієї чи іншої практично або теоретично значущої проблеми.
У свідомості учня це має такий вигляд: «все, що я пізнаю, я знаю, для чого це мені треба і де я можу ці знання застосувати.»
Для педагога – це прагнення знайти розумний баланс між академічними і прагматик ними знаннями, уміннями і навичками.
Отже, навчання повинно бути побудоване на активній основі, через доцільну діяльність учня, враховуючи його особисті цілі й особисті інтереси.


Навчальні проекти
1. «Таємниці славетних творців сценічного мистецтва» - це проектна робота ліцеїстів 10-11 класів, які досліджували історію світового театру,  Білоцерківського музично-драматичного театру ім.. Панаса Саксаганського та творчість російського драматурга А.Чехова. Результатом роботи є: екскурсія до театру, мультимедійна презентація, навчально-виховний захід, публікація  в «Ліцейському кур'єрі» та фотоальбом.

2. Цікавим дослідницьким проектом є робота ліцеїстів 8-9 класів «Стежками рідного краю». Ми колективно відвідали музей І. Нечуя – Левицького, зустрілися зі знавцями творчості митця, створили літературну газету та підготували інсценізацію до твору «Кайдашева сім'я», на основі якої зняли навчальний фільм «Стежками І.Нечуя-Левицького».

3. Проектна робота «Дороги Гоголя» - це мандрівка стежками України з М. Гоголем. Результатом роботи є: мультимедійна презентація, навчально-виховний захід «Ніч перед Різдвом», публікація в «Ліцейському кур'єрі», виставка та навчальний фільм.