ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ



Організація сучасного уроку світової літератури — справа нелегка. Сучасні діти приходять до ліцею з величезним бажан­ням діяти, причому діяти успішно. Їм подобається на уроці не просто слухати, а й бути активними учасниками навчального процесу: ставити запитання, обговорюва­ти проблеми, брати інтерв'ю, приймати рішення, вига­дувати, фантазувати.

 Я вважаю, що педагогічне кредо вчителя-словесника можна визначити так: "Я відповідаю за тих, кого навчаю", а головна мета його діяльності: навчити всього того, що знає й відчуває він сам, нічого не приховуючи... Прагнення нав­чити породжує пошук такої форми роботи, яка забезпечить максимум творчої активності кожного учня.  

Ще давньог­рецький філософ Сократ і педагог К. Ушинський говорили про те, що вчителю не потрібно розкривати тему до кінця, а потрібно надати учням можливість самим дійти до її оста­точного розуміння.

 Уроки літератури творять сучасну особистість, розвивають у ній уміння розробляти стратегію та  рішення, висувати й доводити гіпотези шляхом дослідження, аналізувати свою діяльність, уміння вести дискусію, знаходити ключ до тої чи іншої проблеми, сприяти умінню мислити "наперед", а також розвивати здібності аналізувати, зіставляти, порівнювати, систематизувати, узагальнювати. У сучас­ному суспільстві це необхідні умови успішності.
_______________________________________________________________________________