Самоосвіту вважають формою підвищення кваліфікації
вчителів і водночас формою методичної роботи в загальноосвітній школі. Сучасну
систему самоосвіти вчителів передусім спрямовано на предметно-методичне
вдосконалення.
До форм організації навчання належать предметні тижні, які активізують пізнавальну діяльність учнів, розвивають уміння використовувати знання, а отже, сприяють набуттю дітьми досвіду діяльності. При цьому активно реалізується методична проблема комісії, яка спрямована на розвиток в учнів самостійності, відпрацювання вмінь аргументувати й відстоювати власні думки, прогнозувати очікувані результати діяльності. Предметні тижні спонукають учнів до інноваційного сприйняття навчальних предметів, адже сама форма їх проведення є не стандартним уроком, а оригінальним способом організації неформального, живого спілкування учня й учителя.
До форм організації навчання належать предметні тижні, які активізують пізнавальну діяльність учнів, розвивають уміння використовувати знання, а отже, сприяють набуттю дітьми досвіду діяльності. При цьому активно реалізується методична проблема комісії, яка спрямована на розвиток в учнів самостійності, відпрацювання вмінь аргументувати й відстоювати власні думки, прогнозувати очікувані результати діяльності. Предметні тижні спонукають учнів до інноваційного сприйняття навчальних предметів, адже сама форма їх проведення є не стандартним уроком, а оригінальним способом організації неформального, живого спілкування учня й учителя.
Тижні педагогічної майстерності вчителів є колективним
науково-методичним проектом «Використання інноваційних педагогічних технологій
– необхідна умова якісної освіти».
Тільки родина й школа у взаємодії можуть допомогти дитині
самореалізуватися, самовизначитися, сформувати кращі людські якості.
Усі заходи під час тижнів об'єднуються спільною темою,
спрямовуються на реалізацію єдиної науково-методичної проблеми. В. Сухомлинський
радив у кожній людині, і малій, і дорослій, уміти знаходити й розвивати все
позитивне. Тому під час проведення тижнів учителі залучають до роботи велику
кількість учнів. Не повинно бути жодної
дитини, яка б не брала участі в заходах.
Тижні педагогічної майстерності — це підсумок роботи
кожного вчителя з колективом класу.
Традиційно кожний тиждень завершується святом — де всі
учасники отримують грамоти, подарунки не лише за перемогу чи за високі
результати, а й за участь, за докладені зусилля.
Проведення тижнів
педагогічної майстерності допомагає втілювати принципи особистісно орієнтованого
навчання й виховання: дитина може себе реалізувати, повірити у свої
можливості.