пʼятницю, 1 лютого 2013 р.

Предметні тижні

Самоосвіту вважають формою підвищення кваліфікації вчителів і водночас формою методичної роботи в загальноосвітній школі. Сучасну систему самоосвіти вчителів передусім спрямовано на предметно-методичне вдосконалення.
До форм організації навчання належать предметні тижні, які активізують пізнавальну діяльність учнів, розвивають уміння використовувати знання, а отже, сприяють набуттю дітьми досвіду діяльності. При цьому активно реалізується методична проблема комісії, яка спрямована на розвиток в учнів самостійності, відпрацювання вмінь аргументувати й відстоювати власні думки, прогнозувати очіку­вані результати діяльності. Предметні тижні спонукають учнів до інноваційного сприйняття навчальних предметів, адже сама форма їх проведення є не стандартним уроком, а оригінальним способом організації неформального, живого спілкування учня й учителя.


Тижні педагогічної майстерності вчителів є колективним науково-методичним проектом «Використання інноваційних педагогічних технологій – необхідна умова якісної освіти».
Тільки родина й школа у взаємодії можуть допомогти дитині самореалізуватися, самовизначитися, сформувати кращі людські якості.
Усі заходи під час тижнів об'єднуються спільною темою, спрямовуються на реалізацію єдиної науково-методичної проблеми. В. Сухомлинський радив у кожній людині, і малій, і дорослій, уміти знаходити й розвивати все позитивне. Тому під час проведення тижнів учителі залучають до роботи велику кількість  учнів. Не повинно бути жодної дитини, яка б не брала участі в заходах.
Тижні педагогічної майстерності — це підсумок роботи кожного вчителя з колективом класу.
Традиційно кожний тиждень завершується святом — де всі учасники отримують грамоти, подарунки не лише за перемогу чи за високі результати, а й за участь, за докладені зусилля.
Проведення тижнів педагогічної майстерності допомагає втілювати принципи особистісно орієн­тованого навчання й виховання: дитина може се­бе реалізувати, повірити у свої можливості.
"Дороги Гоголя"